От Луки святое благовествование, глава 17

Рече же ко учеником своим: не возможно есть не приити соблазном, горе же, егоже ради приходят: унее ему было бы, аще жернов оселский облежал бы о выи его, и ввержен в море, неже да соблазнит от малых сих единаго. Внемлите себе. Аще согрешит к тебе брат твой, запрети ему: и аще покается, остави ему: и аще седмищи на день согрешит к тебе и седмищи на день обратится, глаголя: каюся: остави ему. И рекоша апостоли Господеви: приложи нам веру. Рече же Господь: аще бысте имели веру яко зерно горушно, глаголали бысте убо ягодичине сей: восторгнися и всадися в море: и послушала бы вас. Который же от вас раба имея орюща или пасуща, иже пришедшу ему с села речет: абие минув возлязи? Но не речет ли ему: уготовай, что вечеряю, и препоясався служи ми, дондеже ям и пию: и потом яси и пиеши ты? Еда имать хвалу рабу тому, яко сотвори повеленная? не мню. Тако и вы, егда сотворите вся повеленная вам, глаголите, яко раби неключими есмы: яко, еже должни бехом сотворити, сотворихом. И бысть идущу ему во Иерусалим, и той прохождаше между самариею и галилеею. Входящу же ему в некую весь, сретоша его десять прокаженных мужей, иже сташа издалеча: и тии вознесоша глас, глаголюще: Иисусе наставниче, помилуй ны. И видев рече им: шедше покажитеся священником. И бысть идущым им, очистишася. Един же от них, видев, яко изцеле, возвратися, со гласом велиим славя Бога, и паде ниц при ногу его, хвалу ему воздая: и той бе самарянин. Отвещав же Иисус рече: не десять ли очистишася? да девять где? како не обретошася возвращшеся дати славу Богу, токмо иноплеменник сей? И рече ему: востав иди: вера твоя спасе тя. Вопрошен же быв от фарисей, когда приидет Царствие Божие, отвещав им рече: не приидет Царствие Божие с соблюдением: ниже рекут: се зде, или: онде. Се бо, Царствие Божие внутрь вас есть. Рече же ко учеником (своим): приидут дние, егда вожделеете единаго дне Сына Человеческаго видети, и не узрите: и рекут вам: се зде, или: се, онде: не изыдите, ни пожените: яко бо молния блистающися от поднебесныя на поднебесней светится: тако будет Сын Человеческий в день свой. Прежде же подобает ему много пострадати и искушену быти от рода сего. И якоже бысть во дни ноевы, тако будет и во дни Сына Человеческа: ядяху, пияху, женяхуся, посягаху, до негоже дне вниде ное в ковчег: и прииде потоп и погуби вся. Такожде и якоже бысть во дни лотовы: ядяху, пияху, куповаху, продаяху, саждаху, здаху: в оньже день изыде лот от содомлян, одожди камык горящь и огнь с небесе и погуби вся: по тому же будет и в день, в оньже Сын Человеческий явится. В той день, иже будет на крове, и сосуди его в дому, да не слазит взяти их: и иже на селе, такожде да не возвратится вспять: поминайте жену лотову. Иже аще взыщет душу свою спасти, погубит ю: и иже аще погубит ю, живит ю. глаголю вам: в ту нощь будета два на одре единем: един поемлется, а другий оставляется: будете две вкупе мелюще: едина поемлется, а другая оставляется. Два будета на селе: един поемлется, а другий оставляется. И отвещавше глаголаша ему: где, Господи? Он же рече им: идеже тело, тамо соберутся и орли.