Послание к Титу, глава 1

павел, раб Божий, апостол же Иисус Христов, по вере избранных Божиих и разуму истины, яже по блгочистию, о уповании жизни вечныя, юже обетова неложный Бог прежде лет вечных, яви же во времена своя слово свое проповеданием, еже мне поручено бысть по повелению спасителя нашего Бога: титу, присному чаду по общей вере: благодать, милость, мир от Бога оца и Господа Иисуса Христа спаса нашего. Сего ради оставих тя в крите, да недокончанная исправиши и устроиши по всем градом пресвитеры, якоже тебе аз повелех: аще кто есть непорочен, единыя жены муж, чада имый верна, не во укорении блуда, или непокорива. Подобает бо епископу без порока быти, якоже Божию строителю: не себе угождающу, (не дерзу, не напрасливу,) не гневливу, не пиянице, не биице, не скверностяжательну, но страннолюбиву, благолюбцу, целомудренну, праведну, преподобну, воздержателну, держащемуся вернаго словесе по учению, да силен будет и утешати во здравем учении, и противящыяся обличати. Суть бо мнози непокориви, суесловцы и умом прельщени, наипаче же сущии от обрезания, ихже подобает уста заграждати: иже вся домы развращают, учаще яже не подобает, сквернаго ради прибытка. Рече же некто от них, свой им пророк: критяне присно лживи, злии зверие, утробы праздныя. Свидетельство сие истинно есть. еяже ради вины обличай их нещадно, да здрави будут в вере, не внимающе иудейским баснем, ни заповедем человек отвращающихся от истины. Вся убо чиста чистым: оскверненым же и неверным ничтоже чисто, но осквернися их и ум и совесть. Бога исповедуют ведети, а делы отмещутся его, мерзцы суще и непокориви и на всякое дело благое неискусни.